Ohita valikko

Melan vuosi 2021

Koronapandemia vaikutti vuonna 2021 merkittävästi sekä asiakkaidemme että henkilöstömme arkeen.

Poikkeuksellisista olosuhteista huolimatta hakemuskäsittely, tukipalvelut ja asiakaspalvelumme jatkuivat häiriöttä. Myös asiakastyytyväisyys pysyi hyvällä tasolla. Eläke- ja vakuutussovelluksen käyttöönotossa onnistuimme hyvällä yhteistyöllä sitoutuneen henkilöstömme avulla.

Toimitusjohtajan katsaus

Poikkeuksellisista olosuhteista huolimatta palvelumme asiakkaille jatkuivat häiriöttä. Jatkoimme ennaltaehkäisevien palvelujen kehittämistä vakuutettujemme työkykyä ja -hyvinvointia edistääksemme.

Työyhteisömme vahvuutta kuvastaa se, että haasteellisissakin olosuhteissa henkilöstömme toimi hienosti yhdessä, asiakkaidemme parhaaksi!

Lue toimitusjohtajan katsaus
Vaikuttavuus

Vahvistamme toimintamme vaikuttavuutta Mela-turvaa kehittämällä.

Asiakkuus

Olemme edelläkävijöitä asiakkaidemme hyvinvoinnin ja palveluiden kehittämisessä.

Henkilöstö

Varmistamme, että henkilöstövoimavarat vastaavat kehittyvän toimintamme tarpeisiin.

Talous ja tehokkuus

Tuotamme palvelukokonaisuuden kustannustehokkaimmalla tavalla.

Yhteenveto

Yhteenveto vuoden 2021 toiminnasta ja tulevaisuuden näkymät.

Melan vuosi lukuina

Linkistä avautuu pdf-tiedosto.

Hallintoelimet

Hallintoelimet vuonna 2021

Tilinpäätös

Linkistä avautuu pdf-tiedosto (ei saavutettava).

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluumme 029 435 2650

Lähetä suojattua sähköpostia

Hae Mela-asiamiestä

Anna palautetta

Jätä yhteydenottopyyntö