Ohita valikko

Ongelmia tammikuun MATA-laskun E-laskutuksessa ja suoramaksuissa

Osa E-laskun valinneista asiakkaistamme ei ole saanut tammikuun MATA-laskua perille verkkopankkiinsa ja osa suoramaksuista on jäänyt veloittamatta. Virhe koskee laskua, jonka alkuperäinen eräpäivä oli 20.2.2021.

Virheestä johtuen osa asiakkaistamme on saanut aiheettoman maksumuistutuksen eräpäivällä 20.4.2021.

Selvitämme asiaa verkkopankkien kanssa.

Jos et saanut alkuperäistä laskua, maksumuistutukseen ei tarvitse reagoida

Jos sait maksumuistutuksen, mutta alkuperäinen lasku ei saapunut sinulle perille, ei maksumuistutukseen tarvitse reagoida. Lähetämme sinulle uuden korjatun korottoman laskun.

Pahoittelemme virhettä.

Lisätietoja saat vakuutusmaksulaskutuksestamme, puh. 029 435 2690, vakuutusmaksut(at)mela.fi

Ohita sosiaalisen median syöte

Tästä puhutaan nyt @Melaviestinta

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluumme 029 435 2650

Lähetä suojattua sähköpostia

Hae Mela-asiamiestä

Anna palautetta

Jätä yhteydenottopyyntö