Ohita valikko

Keskeytyikö apurahatyösi koronaviruksen aiheuttamien muutosten takia?

Koronaviruksen vaikutukset eri tilanteissa herättävät nyt paljon kysymyksiä. Koronaviruksesta huolimatta asiakaspalvelumme puhelimitse ja verkossa sekä hakemusten käsittely ja eläkkeiden maksaminen toimivat tavalliseen tapaan.

Suosittelemme asiakkaitamme asioimaan sähköisessä asiointipalvelussa, puhelimitse, suojatun sähköpostin kautta tai kirjeitse. Vältämme kasvokkain asiointia, mutta asiakaspalvelumme auttaa sinua henkilökohtaisesti puhelimitse kaikissa Mela-turvaasi liittyvissä kysymyksissä.

Usein kysyttyä koronaviruksen vaikutuksista apurahavakuuttamiseen

Olemme koonneet nettisivuillemme tietopaketin koronaviruksesta ja sen vaikutuksista Mela-turvaan: mela.fi/korona.

Tietopaketissa ovat vastaukset esimerkiksi kysymyksiin apurahatyön keskeytymisestä koronaviruksen aiheuttamien muutosten takia sekä ulkomaan työskentelyn keskeytymisestä koronatilanteen takia. Seuraamme tilanteen kehittymistä ja toimimme hallituksen ja terveysviranomaisten antamien ohjeiden mukaisesti. Päivitämme tietoja sivulle sitä mukaa, kun uusia tietoja on saatavilla.

Ohita sosiaalisen median syöte

Tästä puhutaan nyt @Melaviestinta

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluumme 029 435 2650

Lähetä suojattua sähköpostia

Hae Mela-asiamiestä

Välitä viljelijästä -yhteystiedot

Anna palautetta

Jätä yhteydenottopyyntö