Ohita valikko

Apurahansaaja, nyt voit ilmoittaa apurahatyön muutoksista sähköisesti

Mela-turvan hoitaminen verkossa on nyt entistä helpompaa, sillä olemme uudistaneet asiointipalvelumme. Uudistuksen myötä asiointipalveluun on saatu monta asiointia helpottavaa toiminnallisuutta.

Uudistuksen myötä asiointipalvelusta tuli mobiiliyhteensopiva ja se toimii nyt myös englanniksi. Uudistuksessa myös palvelun ulkoasu on saanut uuden raikkaamman ilmeen.

Ilmoita muutoksista ja seuraa hakemuksia

Voit ilmoittaa nyt apurahan keskeytymisestä, ennenaikaisesta päättymisestä tai töihin paluusta omalla hakemuksella sähköisesti suoraan asiointipalvelussa.

Näet heti asiointipalvelun etusivulta kokonaiskuvan siitä, onko sinulla käsittelyssä olevia asioita ja voit seurata hakemustesi käsittelyn etenemistä.

Lähetä ja vastaanota viestejä

Asiointipalvelussa on nyt viestitoiminnallisuus, jonka kautta voit suojatulla viestiyhteydellä hoitaa henkilökohtaiseen Mela-turvaasi liittyviä asioita kanssamme.

Tarkastele päätöksiä ja laskuja

Voit katsoa uuden asiointipalvelun julkaisun jälkeen tekemiäsi vakuutus-, tapaturma- ja eläkehakemuksia sekä saamiasi päätöksiä palvelussa. Ennen uuden asiointipalvelun julkaisua tehdyt hakemukset tai annetut päätökset eivät tule palveluun näkyviin.

Näet palvelusta myös laskut, jotka sinulle on lähetetty 1.1.2021 jälkeen ja voit pyytää laskuille lisää maksuaikaa asiointipalvelun kautta.

Pääset kirjautumaan asiointipalveluun täältä

Ohita sosiaalisen median syöte

Tästä puhutaan nyt @Melaviestinta

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluumme 029 435 2650

Lähetä suojattua sähköpostia

Hae Mela-asiamiestä

Anna palautetta

Jätä yhteydenottopyyntö