Ohita valikko

Sähköinen asiointipalvelumme on suljettu 31.12.–3.1. päivitysten takia

Melan sähköisessä asiointipalvelussa on vuodenvaihteessa päivitystöistä johtuva katkos.

Katkos alkaa 31.12. kello 12 ja päättyy 3.1. kello 12. Katkoksen aikana asiointipalvelu on pois käytöstä. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Lomitusnetti toimii vuodenvaihteessa normaalisti.

Asiakaspalvelumme auttaa sinua Mela-turvaasi liittyvissä asioissa:
ma 30.12. klo 8–16
ti 31.12. 8–13
ke 1.1. asiakaspalvelu on suljettu
to 2.1. 8–16.

Hyvää uutta vuotta!

Ohita sosiaalisen median syöte

Tästä puhutaan nyt @Melaviestinta

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluumme 029 435 2650

Lähetä suojattua sähköpostia

Hae Mela-asiamiestä

Välitä viljelijästä -yhteystiedot

Anna palautetta

Jätä yhteydenottopyyntö