Ohita valikko

Sähköinen asiointipalvelu ja Lomitusnetti on suljettu 31.12.–3.1.

Uudistamme sähköistä asiointipalveluamme. Uudistustyöistä johtuen asiointipalvelussamme on vuodenvaihteessa käyttökatko. Katko alkaa torstaina 31.12. klo 12. ja päättyy sunnuntaina 3.1. illalla. Katkon aikana sekä asiointipalvelu että Lomitusnetti ovat poissa käytöstä. Palvelut toimivat taas maanantaina 4.1.2021.

Asiakaspalvelumme auttaa sinua Mela-turvaasi liittyvissä asioissa:

keskiviikkona 30.12. klo 8–16
torstaina 31.12. 8–13
perjantaina 1.1. asiakaspalvelu on suljettu

Hyvää uutta vuotta!

Ohita sosiaalisen median syöte

Tästä puhutaan nyt @Melaviestinta

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluumme 029 435 2650

Lähetä suojattua sähköpostia

Hae Mela-asiamiestä

Anna palautetta

Jätä yhteydenottopyyntö